Jump to content
StreetWorks.ro

LIFEPHORM

Racers
  • Content count

    646
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

LIFEPHORM last won the day on April 29 2013

LIFEPHORM had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

5 Followers

About LIFEPHORM

  • Rank
    180km/h
  • Birthday 04/03/1982

Contact Methods

  • AIM
    -
  • MSN
    0745671413
  • Website URL
    http://www.parfumurixx.ro
  • ICQ
    0726671413

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti - Victoriei
  1. Detailing Auto - DUB Detailing

    Asa cum m-a obisnuit deja, rezultatele care ies din ceea ce face Cristi sunt ireprosabile! Atentie sporita pentru detalii, rabdare, si ceea ce este mai important, placere maxima in ceea ce face! Respect!
  2. Seat Leon 1p

    Mult rosu in spate acolo, pune niste Dectane black LED, mai castigi niste contrast impreuna cu jantele...
  3. 2007 New Leon FR "Black Magic"

    Am terminat ieri si ultimul element din operatiunea de antifonare a masinii, hayon-ul. S-a inlocuit si mecanismul de blocare a portbagajului, din pacate o piesa cu probleme specifice VAG. Cod piesa inlocuita: 1P0827505A. S-a inlocuit cu 1P0827505D, 300 RON pret cu reducere 15% inclusa. S-a folosit de data asta material de la Silent Coat, produs in aceeasi fabrica in care se face si STP Silver Solution, cel pe care l-am pus in usi. Aspectul este usor diferit insa componenta si proprietatile sunt identice. Aveti mai jos poze cu hayon-ul in diferite stadii ale operatiunii, plasticul interior si mecanismul inlocuit. Intr-una din poze se vede si firavul insonorizant "de fabrica" Avantaj major la antifonare, la fel ca si in cazul usilor, vibratii atenuate aproape complet desi feedback-ul nu este la fel de direct ca in cazul usilor, diferentele se vad clar la inchiderea hayon-ului care se face ferm si parca mai "complet" ca inainte. Dezavantaj ar fi ingreunarea sesizabila, trebuie impins pana sus la deschidere, probabil ca in timp o sa schimb telescoapele cu altele care sa tina mai multi Nm...
  4. Se vinde pachet turbo K04 pentru 2.0 TFSI + injectoare Audi S3 + axe cu came (admisie + evacuare) Audi S3. Turbo are usor peste 5.000 km, injectoarele asemenea, axele sunt noi in cutie, nefolosite (nepuse vreodata pe un motor!) Se accepta orice fel de verificari pe care vrea sa le faca viitorul proprietar, doar in Bucuresti. Consider ca un ochi acreditat observa gradul de uzura al unui turbo... Valabil DOAR pentru Bucuresti, nu trimit prin curier/posta/tren/etc. Totul se ridica personal! Coduri piese: Turbo: 06F 145 702 C Injectoare: 06F 906 036 F Axa admisie: 06F 109 101 G Axa evacuare: 06F 109 102 D BONUS: Cateva piese ajutatoare in procesul de upgrade: cot + colier discharge pipe, garnitura turbo, garnitura galerie, air pipe cu bolt pentru metanol montat... Pret pachet: 1600 EUR. Rog fara off-topic! Detalii: 0745671413 / 0726671413 / 0765446556 sau pe topic. Multumesc!
  5. Black Mk5 GTI

    Am inteles cu clima, credeam ca e o modificare care ajuta din punct de vedere tehnic, acum am inteles ca e mai mult estetica Ma gandeam ca face "mai rece" si e buna si la mine )
  6. Le-am pus in ordine: OZ, cateva din modelele VMR, adica V710, V718, V701 pe diferite culori, ATS DTC Superlight. Diferentele intre Superlight si Ultralight sunt de greutate (concentratia de amestec de magneziu), in rest ca look sunt la fel.
  7. OZ Superturismo LM ar fi o varianta, sau modelele de la manufacturerul VMR, insa mai greu de gasit in Europa. Mai sunt si ATS DTC Ultralight si Superlight, dar iarasi niste variante greu de gasit la noi...
  8. Leon 1M - 1.9 TDI

    Hai cu ea sa ne-o aratzi!
  9. Golf IV GTI - Black Magic Pearl powered by TuningChip

    Masina asta e hinghereala corecta!
  10. Black Mk5 GTI

    Frumos colegul softaci! Care e treaba cu Climatronic MK6 poti sa imi spui? Merci!
  11. The GTL - MKV GTI

    Eleganta aratarea, am vazut-o aseara la Junior. Bafta multa mai departe!
  12. 2007 New Leon FR "Black Magic"

    Zilele astea am mai lucrat cate-ceva la masina, rezultatele si cateva mici explicatii cu trimitere la poze le puteti gasi mai jos: Nr. 1: Inlocuit burduf planetara stanga fata crapat. Este o problema des intalnita, din cauza materialului din care este realizat acest burduf, cu o concentratie foarte mare de plastic si foarte mica de cauciuc, ceea ce il face sa fie foarte putin flexibil, contrar scopului sau logic. E bine daca verificati aceasta piesa periodic, pentru ca in lipsa ei planetara se degreseaza, iar situarea fata de suprafata de rulare este extrem de aproape, ceea ce o face sa atraga toata mizeria si praful de pe drum. In plus de asta, planetara este o piesa de schimb destul de scumpa (1.000 - 1.500 RON). Nr. 2 si 3: Inlocuit bucsi si suport motor central + cutie de viteze (2 buc.). Aceste bucsi sunt circulare, cu margine din material plastic greu casant, si cu miez de cauciuc. In timp, din cauza socurilor care solicita cutia si motorul in mare parte la plecarea de pe loc sau la schimbari inferioare de treapta, acest cauciuc crapa si nu mai reuseste sa preia din socuri complet. Deasemenea marginile fiind din plastic, cedeaza in timp si plasticul se faramiteaza in interiorul bucsei. De notat ca aceste doua bucsi rigidizeaza mai serios si lucreaza corect impreuna cu o bucsa "dog-bone". Nr. 4: Inlocuit rulmenti flanse amortizoare (partea superioara) puntea fata. In timp acesti rulmenti se decapsuleaza, cateodata pierd bilele si absorb mizerie si praf de pe carosabil, ceea ce ii face sa isi piarda materialul gresant si sa scoata un zgomot specific unui trosnit usor dar periodic, in general la bracarea volanului pe loc sau la viteze mici (treptele I si II). Este recomandat daca faceti aceasta modificare sa schimbati si flansele aferente acestor rulmenti - vedeti in penultima poza flansa (stanga) alaturi de rulment (dreapta). In timp cauciucul din componenta flansei se moaie si isi pierde suportul lateral, ceea ce face ca amortizorul sa joace usor lateral in flansa. Eu am omis acest aspect si acum in pare rau, desi uzura nu era deloc una majora. Inlocuirea rulmentilor este insa un proces destul de anevoios, se desfac roata, etrierul, se slabeste fuzeta, se scoate amortizorul complet, etc. Procese care necesita timp de manopera, deci daca alegeti sa schimbati rulmentii, luati si flansele aferente lor... + Insonorizare completa usi STP SILVER SOLUTION realizata cu ajutorul prietenului Alex Banu de la http://www.audiolab.ro caruia ii multumesc din nou! O modificare de care sunt foarte mandru dar si placut surprins in acelasi timp. Nu ma asteptam ca diferenta sa fie asa de majora cu aceasta modificare. Impactul auditiv este precum inlocuirea difuzoarelor cu altele mai puternice si cu o fidelitate mai ridicata. Dezavantajul acestei operatiuni o reprezinta doar timpul de care este nevoie, pentru usile din spate undeva la 5 ore per usa, iar la cele de pe fata undeva la 6 ore per usa, si asta la Seat Leon 1P, care din cate stiti are o constructie interioara a usilor extrem de complexa! Sunetul este mult mai dinamic, mai clar si mult amplificat. Mentionez insa ca nu mai detin difuzoarele stock pe masina, asadar aceasta insonorizare renteaza cu adevarat atunci cand sunt facute modificari ale sistemului de sunet din masina! In orice caz, fetele de usi nu mai vibreaza, totul este "de piatra", singurul care se mai aude este sunetul clar si plafoniera centrala cu care inca nu am gasit nicio solutie... + Reincarcare freon si curatare + gresare sistem ventilatie. S-a facut la un service autorizat din zona Vitan, cu un aparat electric dedicat acestui proces, marca Wurth. Si aici, desi este o modificare extrem de minora, tin sa precizez un amanunt important: Evitati pe cat posibil sa faceti incarcarea cu freon clasic, "la butelie in parcare" asa cum se mai practica, si asta dintr-un singur motiv: Intr-adevar, efectul de aer rece care ramane in urma este acelasi ca la aparatele dedicate acestui proces si probabil pretul mult mai mic, ceea ce nu poate fi controlata insa este cantitatea de agent frigorific introdusa in sistemul de AC. La Seat Leon 2.0 TFSI aceasta cantitate este de 525 gr. Incarcarea la butelie se face "dupa ochi" iar in cazul in care cantitatea de agent este mai mare decat norma acceptata de fabricant, compresorul va fi supra-alimentat si va functiona cu intreruperi pe care pasagerii masinii nu le simt in interior, rezultatul este insa ca temperatura creata in interior la un anumit interval ales electronic pe climatronic este mai ridicata atunci cand cantitatea de agent frigorific este aleasa la gramajul corect! Mare grija deci cand faceti aceasta operatiune!
  13. Intalniri Saptamanale In Bucuresti

    Ne vedem diseara la Junior, la orele 20:00! Haideti sa incercam sa ne strangem cat mai multi .... Avem Lupo, avem Seat, avem orice alta masina, let's do some fuckin' StreetWorking tonight 1. MihaiDD 2. Testosul 3. LPH
×