Nicky

Members
  • Content count

    154
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

2 Followers

About Nicky

  • Rank
    90km/h
  • Birthday 09/24/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bullshit.ro
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dublin, Ireland
  1. WSH

    Felicitari, Florinu!!! Keep up the good work!!!
  2. Cupra WAX

    Ne place, place place place! Sa fie cu noroc, Catalinu! Multe victorii sa obtii in noul an!
  3. Dyno test si rezultate obtinute

    Eu conduc Logan zilele astea, asa ca nu comentez prea mult Masina se schimba, tunerii raman, iar noi, in functie de marca, apelam la unii sau la altii. Nu e de cifre (CP/Nm/Euro Investiti etc.), nu e de marca masinii sau de chip tuner, e mai mult pentru pasiune. Tocmai de aceea, vazuti din exterior (de catre oameni normali, cu alte pasiuni), suntem cu totii niste ciudati. Vorbeam cu Marcel intr-o zi si ne gandeam ca la o eventuala masina noua VAG, am pune doar Revo Stage 1 si spacer forge (obligatoriu, asta a fost primul element de non-tuning instalat). Stage 1, la mai toti tunerii este, de departe, cea mai inspirata alegere pret-castig, iar Stage 3 si 4 sunt deja hardcore. Cred ca mai importante sunt alte aspecte, si anume o scoala de pilotaj sau macar cunostinte medii in ale pilotajului si tot ce inseamna echilibru dinamic, anvelope etc. Revo sunt buni si pentru ca iti permit tuning (reglaje) cu Revo Select Plus, dar mai sunt si altii care permit reglajele astea (Superchips, APR etc.), insa Revo ne-a placut noua mai mult, ne-a inspirat o mai mare incredere. V-am pupat.
  4. Dyno test si rezultate obtinute

    Marcel, eu n-am oua, tu n-ai tesla ) Eu astept Pastele, tu vezi pe okazii.ro o tesla second hand...sau poate un kashtan, eventual un pick-up sau un deck ) P.S. Marcel are spre 400CP si 500Nm, plus alte mici jucarii care fac din masina sa un adevarat Logan 1.5dci ). Sarbatori frumoase sa aveti, un an nou minunat si sa vina odata Pastele, I need my balls )))))))))))
  5. Cupra R - Date Tehnice

    Sa o folosesti sanatos, Victor!!! Nu e problema cu geometria rotilor, eu as lasa-o asa. Nu ai modificat garda la sol, nu ai modificat dimensiunea anvelopelor, asa ca mergi linistit. Vulcanizarea face specula Kilometri cu veselie sa ai!
  6. Competitii pt amatori

    Felicitari, Cristi! M-a zis fratele meu ca a avut placerea sa te cunoasca. Felicitari pentru incumetare si pentru plecari cu anvelope de vara la 2 grade Celsius. Frate-miu mi-a zis ca pierduse spatele pe primul viraj (ala la dreapta) tocmai din cauza anvelopelor reci si a temperaturii exterioare. Cica s-a mai linistit dupat. Am vazut numerele 17 si 9, our people!
  7. Awesome/Revo Technik Partnership As Directors of Awesome we decided that we better produce a formal statement regarding the introduction of REVO TECHNIK to our product line. For nearly 10 years, Awesome have been responsible for the sales, marketing and distribution of all APR software and hardware products in the UK. Over a number of years, Awesome have suffered due to 'internal politics' at APR and we have decided to terminate our business relations. As from 3 PM on Tuesday 12th October 2010, Awesome terminated its partnership with APR LLC and signed contracts with Revo Technik as an approved dealer. As we have many loyal customers who have chosen APR as the preferred product, we want to give these people our continued support. As it will now be impossible for Awesome to flash APR software to any vehicle, an agreement has been reached with our new partners REVO to allow a 28 Day Amnesty starting Monday the 18th of October. This will allow any existing APR software equipped vehicle to be re flashed to REVO software with no charge. It does not matter how long the car has had APR software fitted, as long as the purchase invoice can be produced. The only cars that this will not apply to is the older chip change vehicles. The FREE conversion to REVO will only allow single programs and if an SPS unit is required, that will be an added cost. These amnesty burns can only be carried out at Awesome and any questions regarding the Amnesty will be answered by our sales staff.
  8. Diverter Valve

    Eu nu cred ca este intotdeauna cazul, mai ales la turbinele stock. Pana la un anumit punct, DV-ul stock este mai indicata decat un DV aftermarket (Forge, APR etc.) Este foarte posibil ca la valori de boost de 1.7-2.0 bar diafragma sa nu reziste, insa cu turbina stock (e.g. k04), nivelul de boost s-ar situa intre 1.0 si 1.4 bar, valoarea din urma pentru un soft mai agresiv (uneori mai putin testat - uncontrolled boost peaks), de genul Stage 2, sau 2+. Schimbarea DV-ului este pe deplin justificata atunci cand cel actual este perforat sau pe care de a fi perforat. Cele pe cale de a fi perforate scot un zgomot asemanator celui produs de o gasca (goose honk). DV Audi TT RS este de departe cea mai buna varianta (cost-calitate-fiabilitate) de schimbare a DV-ului original, cat despre cele aftermarket (Forge, APR etc.), eu nu le-as recomanda drept alternative, intrucat presiunile la care functioneaza sunt mai ridicate si pot dauna, in timp, turbinei. P.S. Nu va asteptati la niciun fel de diferente de performanta in cazul upgrade-ului, ci poate doar la sanse mai mici de cedare a diafragmei.
  9. Am primit un mail de la DC Oradea cu piese VAG la 50% din pret. Poate intereseaza pe cineva, Succesuri! Stoc piese D&C Oradea.pdf
  10. Cupra by kid

    www.cauciucuridirect.ro 763 ron/buc, transport gratuit la domiciliul tau pt second handuri, vezi ce e la vanzare pe diverse forumuri auto. PS Cata WAX avea doua anvelope bunicele de vanzare la 100 ron/bucata acum 2-3 saptamani. Da-i un mesaj, chiar daca nu le mai are pe alea, poate iti gaseste ceva bun si ieftin.
  11. [VAND] KMD - Kit pompa benzina inalta presiune

    Se poate inchide. Rata de defectare prea mare.
  12. WSH

    Cred ca e ceva in atmosfera, se alege praful de Cupre =)) Sunt la al doilea kit KMD schimbat si a crapat cel din urma dupa doar 178 km. Nu mai zice ca vrei sa o vinzi, Florin, jucam chicken cu ele, daca ai si tu full casco. Crash Test Dummies )
  13. WSH

    Florin, am inteles ca se practica o smecherie la TFSI cu un furtun care se scoate si se dirijeaza sa dea vaporii de ulei in exterior si sa nu ii readuca in motor. Poate si asta ajuta. Ma mai documentez si eu si o sa fac eventual niste poze cand o sa fac asa la a mea. Si tot la capitolul TFSI si probleme vesnice ale TFSI, cat ai masina inca in service, verifica, te rog, uzura lobului (pastilei) care calca pe axul cu cama ce antreneaza pompa de benzina. Se uzeaza foarte repede la TFSI. La masina mea s-a spart, nu l-am mai verificat de cand am pus internele KMD. Cred ca e prin motor pe undeva, doar l-a schimbat frate-miu cu un altul, e cateva zeci de lei, foarte ieftin, si mai bine sa il schimbi mai des decat sa patesti ca mine. Am vazut ca pe afara se recomanda max. 10k interval de control sau de schimbare. Sporuri cu masina, sa ti-o repare cat mai repede si cat bine! Fingers crossed!
  14. Cupra by kid

    Nu am inteles exact daca ai si masina cu tine la mare, insa daca e asa, cel mai comod e sa faci plata online sau prin virament bancar pentru anvelope si sa rogi vanzatorul sa iti puna anvelopele la curier. In max. 24 de ore ajung la tine, no stress. Cateva zeci de lei poate sa coste transportul, oricum mult mai putin decat te-ar costa sa mergi inapoi la Bucuresti. Plus ca e plina tare de vulcanizari, le rezolvi cam in orice colt al tarii. Sporuri!!!