Bubulutza

Members
  • Content count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bubulutza

  • Rank
    Beginner
  • Birthday 09/28/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Bucuresti
  1. The white pearl

    La multi ani Andrei! sa fii sanatos , iubit si fericit!
  2. Antene aftermarket

    cea de pe scirocco nu merge...? sau nu "ne" place?
  3. Sarbatori fericite

    cea mai originala urare primita pana acum int MULTI_ANI = 100; //edit if you want more for(int i = 2010; i <2010+MULTI_ANI; i++) { try { beHappy(); beHealthy(); beWealthy(); } catch(HealthExcepti on hex) { initHealth() ; } catch(NashpaPeopleE xception npex) { chill(); fuckThem(npex) ; } catch(InsufficientFundsException nomoney) { //remember: you have your health playTheLotery( ); marryARichMaleOrFem ale(); getALoan(); beHappy(); //work();//uncomment if necessary } }
  4. VW GOLF R

    pacat de masina aia...ce jante urate are
  5. Pasajul Baneasa

    asa e Marian ...l-am testat si eu...e denivelat si gurile de canal au ramas, asa pe stilul romanesc, in relief...
  6. Pasajul Baneasa

    http://www.money.ro/exclusiv-money-ro/ce-au-in-comun-un-viaduct-francez-si-pasajul-baneasa-nimic-primul-e-un-record-mondial-celalalt-un-esec.html Ce au în comun un viaduct francez şi pasajul Băneasa? Nimic. Primul e un record mondial, celălalt-un eşec foarte scump Francezii au construit în 3 ani cel mai înalt pod rutier din lume. Spaniolii-o autostradă subterană, iar românii au reuşit în 2 ani să construiască un pasaj subteran de doar 560 de metri. MONEY.ro va oferă o comparaţie în cifre, între câteva lucrări de infrastructură de mare amploare realizate în Europa si pasajul Băneasa. Concluzia? Raportându-ne la vecinii noştri, am eşuat. Ineficienţa românească costă foarte mulţi bani. Şi uneori şi vieţi. Cum au construit francezii cel mai înalt pod rutier din lume în 3 ani, sau spaniolii o autostradă subterană, evident, nu ştim. Şi nu vrem să ştim. Dar vrem să construim un tronson de metrou de doar 9 kilometri cu aproape 900 de milioane de euro. O sută de milioane de euro pe kilometru, spune logica de bun simţ. Statul a investit 13 milioane de euro în construcţia unui pasaj subteran de 560 de metri. Până acum nimic în neregulă în aceste ecuaţii. Poate doar că sunt foarte scumpe. Scumpe pentru că implică, uneori, şi câţiva morţi, în urma accidentelor de muncă. Care, desigur, ar fi putut fi evitate. De ce a costat obraznic de puţin cel mai înalt pod rutier din lume? Francezii au construit în trei ani cel mai înalt pod rutier din lume, de aproape două ori mai înalt decât următorul din top-Europabrücke din Austria. Practic, recordurile proiectanţilor francezi nu se opresc aici. Viaductul are cei mai înalţi piloni de susţinere P2 şi P3 au 244,9 metri, respectiv 221, 05 metri înalţime, depăşind astfel tot un record francez, deţinut de viaductele Tulle şi Verrieres, şi este totodată cea mai înaltă construcţie de acest fel din lume. Dar, raportat la logica românească de a “investi” foarte mulţi bani în construcţii tergiversate, a căror funcţionalitate e îndoielnică, recordul viaductului francez se referă în primul rând la eficienţă, în termeni de costuri şi timp. Viaductul Millau a fost construit în trei ani şi a costat circa 400 de milioane de euro. Podul rutier Millau Traversează Valea râului Tarn Parte a autostrăzii A75 ce leagă Paris de Montpellier Lungime totală: 2.460 metri Data începerii construcţiei: 10 octombrie 2001 Data inaugurării viaductului: 14 decembrie 2004 (şi deschis traficului pe 16 decembrie 2004) Durata construcţiei: trei ani. Fără accidente de muncă “Speranţa de viaţă” a viaductului: cel puţin 120 de ani Cine a construit cel mai înalt pod rutier din lume? Ministerul Lucrărilor Publice din Franţa a organizat o licitaţie publică câştigată de compania Eiffage, însă succesul cu care s-a finalizat acest proiect a fost rezultatul unei sinergii între părţile implicate, printre care se numără grupul Eiffage, compania Arcadis şi compania de arhitectură Foster+Partners. Toate cheltuielile necesare construcţiei viaductului au fost suportate de concesionar (consorţiul Eiffage). Cum va recupera consorţiul investiţia? Consorţiul Eiffage a finanţat construcţia viaductului în schimbul unui contract de concesiune, prin care companiei îi revine taxa rutieră de traversare a viaductului, colectată pe o perioadă de 75 de ani, până în 2080. Taxa rutieră pentru automobilele care traversează podul se ridică la 7.40 de euro în lunile iulie şi august, şi la 5.60 euro în restul anului. Record inversat sau reversul medaliei, în stil românesc Podul rutier Millau Pasajul Băneasa Costuri: 400 milioane de euro Costuri: 13 milioane de euro Durata construcţiei: 3 ani Durata construcţiei: 2 ani Finanţator: grupul Eiffage Finanţator: Ministerul Transporturilor Lungime: 2.460 metri Lungime: 560 de metri Pasajul Băneasa se află în sectorul 1 al Capitalei, la intersecţia Bulevardului Aerogarii cu Bulevardul Ion Ionescu de la Brad. Construcţia pasajului a început în februarie 2007 şi a fost întreruptă în luna decembrie a aceluiaşi an. Proiectul a fost redemarat în aprilie 2009. Pasajul Băneasa constă în câte două benzi pe fiecare sens de mers şi are o lungime de 560 de metri. Costurile totale de construcţie a pasajului se ridică la 13 milioane de euro, cu mai bine de 50% faţă de costurile prevăzute iniţial. Cronica unui eşec anunţat..de două ori Radu Berceanu a declarat în februarie 2007 că dacă se va începe construcţia pasajului în martie 2007, lucrările vor fi finalizate în luna decembrie a aceluiaşi an. Următoarea dată promisă de autorităţi pentru finalizarea lucrărilor la pasaj a fost iulie 2008. Niciuna dintre ele onorate, însă. Pasajul Băneasa, o construcţie scumpă, cu “sacrificii” umane evitabile Constructorul pasajului subteran Băneasa este compania portugheză Lena. Ministerul Transporturilor a hotărât ca proiectul pasajului subteran să fie alocat companiei portugheze, fără licitaţie. Mai departe, compania a subcontractat proiectul firmei româneşti Marconstruct. La pasajul subteran Băneasa s-a lucrat în două schimburi, cu câte 75 de muncitori per schimb. Bilanţul morţilor la construcţia pasajului: trei muncitori. Trei dintre muncitorii care lucrau la construcţia pasajului Băneasa au fost implicaţi într-un accident de muncă pe 22 mai 2009 şi nu am mai putut fi salvaţi. Şi comparaţiile pot continua… Spaniolii au construit un tunel subteran care traversează Madridul cu circa 4 mld. euro. Soluţia madrilenilor pentru a decongestiona traficul din capitala Spaniei a fost construirea unei autostrăzi subterane. Proiectul se numeşte M30, a costat până acum 3.9 miliarde de euro, şi construcţia sa a început în septembrie 2004. S-au construit în medie 20 de metri pe zi, performanţa maximă săptămânală ajungând la 188 de metri. Tronsonul subteran care traversează centrul Madridului are o lungime de 3.650 de metri şi a fost finalizat în 2007. Aceasta e doar o parte din amploarea proiectului M30, care se vrea finalizat în 2012. Românii vor să construiască doar un tronson de metrou (Drumul Taberei-Universitate) cu circa 880 de milioane de euro. Proiectul de construcţie a liniei de metrou Drumul Taberei-Universitate, a magistralei V va costa 883 milioane de euro, din care 395 de milioane sunt fonduri asigurate de Banca Europeană de Investiţii. Restul de bani vor fi asiguraţi de la bugetul de stat. Tronsonul Drumul Taberei-Universitate va avea o lungime de 9.05 km. no comment
  7. White Leon Fr Dsg

    cred ca de pe forum afli mai multe decat de la service o sa intreb asa de curiozitate
  8. White Leon Fr Dsg

    am vazut Cristi multumesc ! nu intru in perioada aceea de fabricatie ...a mea a iesit in fabrica la sf lui 2007, in seria de sasiu e 2008, de aceea am si luat-o asa de ieftin ca a stat 1 an de zile pe la aia prin showroom sper sa fie ok am 8500 cu ea...pana acum nicio manifestare de genul 10x again
  9. Idei si sugestii

    imi place cum arata forumul incepand de astazi! e foarte usor de citit si e si user friendly! good job!
  10. SeatCupra vs ClubSeat

    Duncan: vad ca stii sa faci analiza pe text...postul lui francy referitor la ceea ce a fost sters probabil ca ti-a scapat francy: da emisiunea nu mi-a placut, si probabil ca, daca va mai fi vreuna nu o sa imi placa nici aia...a fost superficiala si nu a surprins nimic din ceea ce inseamna Club Seat...si da Seat Fever ar fi fost mai coooooooooooooool
  11. SeatCupra vs ClubSeat

    Duncan: de regula nu sunt regina Off topicului... recunosc ca mai scapa cate ceva pe ici pe colo...the Old habits die hard....asa ca nu inteleg de ce te-ai luat de mine... nici macar nu stii ce am scris. In sfarsit daca esti si tu de acolo, putem sa incheiem problema asta cu ce s-a scris de catre mine/sters pe acest forum...
  12. SeatCupra vs ClubSeat

    Ma provoci??? Despre forum... sa va spun mai intai ce ma enerveaza.... Pe mine sincer ma enerveaza ca se numeste "Seat Cupra"... adica ce? daca nu ai Cupra nu contezi??? Mi se pare aiurea sa iti pui un sticker cu "Seat Cupra" si tu sa ai orice altceva in afara de Cupra... E cum isi pun unii FR pe Logan... nu imi sariti in cap!!!!!!!!!! Nu vreau sa supar pe nimeni! stiu ca este doar un sticker... Mi se pare aiurea ca pentru gama Seat aveti "Cupra" separat... Din nou daca nu ai Cupra ... pare ca nu prea esti important...la cat de tare sustineti ca masina nu conteaza, conteaza oamenii...mi se pare ca se pune prea mult accent pe Cupra...Ne-Cupra... Bine pe de alta parte este forum auto, asa ca daca asta este viziunea voastra si anume ca SeatCupra trebuie prezentat separat asta e... E forumul vostru, faceti cum credeti.... Ma mai enerveaza ca nimeni nu spune lucrurilor pe nume... ati deschis acest topic... si toata lumea posteaza diverse pe langa subiect... nimeni nu spune care au fost motivele cu adevarat pentru care ati plecat...eu oricum nu stiu nimic decat ce ati lasat voi sa se vada in seara aceea cu filmarea... stiu ca Francy a fost cea mai afectata atunci...si i-am dat dreptate... La momentul infiintarii forumului mi s-a parut un gest destul de extrem sa va faceti forum separat... din afara pare ca si cum v-ati luat jucariile si ati plecat... avand in vedere ca erati dincolo de o gramada de vreme si de la inceput... presupun insa ca motivele s-au adunat cu timpul...insa as vrea sa le si cunosc...in masura in care se poate. Imi place ca sunteti prieteni... dar daca nu era ClubSeat mai erati prieteni? Mi se parea mai corect sa luptati pentru munca si timpul pe care l-ati investit acolo... e adevarat ca forumul cu timpul a capatat o prea mare amploare si ca se posteaza si aiurea, si ca sunt multe topicuri deschise aiurea...insa, din nou pentru cineva din afara, mi se pare ca ati renuntat prea repede Sper ca nu s-a simtit nimeni jignit de ceea ce am scris... nu am nici cea mai mica intentie sa fac asta...
  13. SeatCupra vs ClubSeat

    domn Profesor nu pot sa imi permit treaba cu sutul... te respect prea mult...dar e bine de stiut ca a fost ideea ta Duncan: ma scuzati ca n-am scris de coilovers, suporti de motor, turbo timer si mai stiu eu ce short shifter...cred ca sunt altii mai indreptatiti sa scrie despre astfel de lucruri...
  14. SeatCupra vs ClubSeat

    lasa ca imi trece orice sut in c...e un pas inainte
  15. SeatCupra vs ClubSeat

    ...si Radu: ideea de a sterge posturile oamenilor la voi pe forum din ce timpuri dateaza?