victor

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About victor

  • Rank
    50km/h

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  1. In principiu, din punct de vedere mecanic si fizic, cred ca ai dreptate. Dar cred ca in viraje, torsiunea apare, avand in vedre centrul de greutate pozitionat destul de sus. Eu ma gandesc ca inclusiv o bara de rigidizare pusa pe puntea spate ar ajuta foarte mult. Desigur, masina este suficient de "rigida", dar avand in vedere ca este destul de usoara si ca are un centru de greutate amplasat sus, combinat doar cu tractiunea fata, eu totusi cred ca ar ajuta....sau oricum nu strica, daca e ce trebuie....asta daca reusim sa gasim.... Ieri, de la o firma mi s-a spus ca OMP nici macar nu fac bari de rigidizare pt masina asta, altcineva, de la alta firma, mi-a spus ca nu exista decat fata de la OMP.....deci, in concluzie, m-a bagat si mai tare in ceata... P.S.: multumesc si ne vedem vineri seara
  2. In primul rand iti multumesc ca ai mutat subiectul acolo unde ii este locul. In al doilea rand as vrea sa intreb cand va avea loc urmatoarea intalnire in bucuresti...poate asa putem sa facem un "brainstorming" legat de piata de servicii si produse tuning si aftermarket...cel putin pana in momentul asta, eu sunt mai mult decat dezamagit din cauza lipsei de profesionalism a celor care se ocupa de asa ceva. Nu as vrea sa generalizez, si imi cer scuze daca jignesc pe cineva, dar toti cei peste care am dat zilele astea din domeniile astea parca s-au recalificat din vanzatori la alimentara din colt. Multumesc
  3. Salutare, Desi am mai vazut cateva discutii pe tema asta, cred ca ar merita sa dezbatem mai in amanunt acest subiect. Bara de rigidizare ("strut bar") are in principiu, rolul de a limita gradul de torsiune al sasiului atat in viraje, cat si in accelerari sau decelerari. Am un foarte bun amic care lucreaza la Audi (in Italia) si care are unele legaturi puternice cu lumea auto, mai ales auto-sport si super-sport. Inainte de acest loc de munca, a lucrat pentru Ferrari. El mi-a raspuns la cateva intrebari legate de masina. Tin sa mentionez ca nu ma erijez intr-un cunoscator foarte fin al acestor amanunte, dar mai pricep si eu una-alta. Sa revin la subiect: mi-a spus clar ca bara de rigidizare ajuta foarte mult comportamentul masinii, dar cu conditia sa fie ce trebuie si montata cum trebuie. Tot el mi-a mai spus ca bara de rigidizare va afecta pneurile(va suprasolicita mai mult cauciucul, mai ales zonele exterioare). Ideal ar fi sa fie montate bara de rigidizare atat pe puntea fata, cat si pe puntea spate. El mi-a recomandat firma OMP. 1. Care e parerea voastra? 2. Cine are montata bara de rigidizare fata/spate? 3. Cum vi se pare ca s-a modificat comportamanetul? In speranta ca nu va fi un topic "rasuflat" si ca va fi un real ajutor pentru multi (cel putin asa sper), va multumesc.
  4. Cupra R - Date Tehnice

    Cu cea mai mare placere. Poate la urmatoarea reuninune sau cand vreti voi. Salutare
  5. Cupra R - Date Tehnice

    ....alta poza....
  6. Cupra R - Date Tehnice

    Salutare, Imi cer scuze de intarzierea cu care pun pozele, dar stau foarte prost cu timpul. Promit sa mai pun cat de curand. Drumuri line si cuplu maxim
  7. Cupra R - Date Tehnice

    La multi ani si Craciun fericit la toata lumea..... SA VA ADUCA MOSU' CE NU A ADUS ANU' SI SA VA ADUCA ANUL NOU CE NU A ADUS MOSU'.... VA DORESC DRUMURI USOARE SI FARA PERIPETII.... P.S.: in cateva zile pun poze.
  8. Cupra R - Date Tehnice

    Va multumesc pentru urari si va intorc gandurile de bine si sper sa ne vedem (auzim)fara incidente. Referitor la subiect, tocmai asta e marea dificultate: masina vine din fabrica cu roti 235/35/R19. Eu i-am pus jante si cauciucuri 225/40/R18. Am respectat cartea masinii. Mi se pare ca trage un pic dreapta. Nu e cine stie ce, dar fiind "jucaria" noua, o cauti si in "toba de esapament". Masina are 300 KM. Multumesc anticipat In scurt timp pun si poze.
  9. Salutare la toata lumea buna de pe aici... De vreo 5 zile ma bucur de prezenta unei Cupra R . Inca e cam devreme pentru pareri pro sau contra. Sunt oricum mult prea entuziasmat de ea. M-ar interesa, daca ma poate ajuta cineva, cu niste lamuriri. Am incaltat-o cu roti de iarna ( 225/40 R18 - conform cartii masinii). Cei unde am pus rotile mi-au spus ca ar trebui sa-i fac geometria. Cei de la reprezentatnta imi spun ca nu ar fi cazul. Sunt intr-o oarecare dilema. Cu multumirile de rigoare