djpagany

Members
  • Content count

    163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

djpagany last won the day on September 12 2012

djpagany had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

3 Followers

About djpagany

  • Rank
    90km/h
  • Birthday 09/29/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.revotechnik.ro
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    schwalmstadt,germania

Uncategorized

  • Interests
    VW DAS AUTO!
  1. vand vw lupo 1.0

    salutare colegi forumisti.vand al meu vw lupo la pret de 500 eur.anul de fabricatie 2001,km parcursi cca 200 000, norma de poluare euro 4.saptamana trecuta a fost implicata intr-un accident.pentru a o repara aici ma costa destul de mult si am decis sa o vand.tehnic este ok schimband anvelopele de iarna,capatul de bara dreapta,facut geometrie 3d si racordul flexibil de la catalizator.am facturile care fac dovada acestora.singura problema e ca masina se afla in Germania,landul Hessen eu fiind stabilit aici. adresa mea de e-mail este creangastelica1@gmail.com iar nr de telefon +4917639898440. persoanele interesate pot lasa o adresa de e-mail pentru a discuta si a trimite fotografii cu starea in care se afla masina. masina se poate vizualiza in topicul Bestiutza al meu.
  2. Bestiutza al meu

    salutare!amortizorul nu cred ca e atipic pentru ca e comandat dupa seria de caroserie .nu stiu daca are vreo relevanta dar e Monroe Original.prezonul e strans bine .jocul se manifesta stanga -dreapta si se observa .corpul amortizorului se misca in raport cu ochiul de prindere de punte iar bucsa pare sa fie mult prea moale sau uzata. merci mult si iti raman dator .cu aceasta ocazie am sa le schimb si am sa pun Kyb. ps.m-am edificat de SACHS si de MONROE.ori am montat eu amortizoare facute prin papusoi ori asta e realitatea.deci aviz amatorilor. numai bine .respect.
  3. Bestiutza al meu

    salutare! merci mult. ok am sa astept.acelasi lucru l-am patit si eu si s-a rezolvat prin curatarea si apoi gresarea mecanismelor formate din acele parghii. numai bine.respect.
  4. Bestiutza al meu

    salutare! luni am avut ceva timp liber si m-am uitat atent la arcurile puntii spate care sunt intregi,bucsele puntii spate le fel nu prezinta urme de uzura,am demontat amortizoarele spate si le-am verificat pe rand acestea dupa comprimare revenind destul de repede si cu forta in pozitia normala de destindere. mentionez ca bucsele din capatul inferior al amortizoarelor unde se prind de punte nu par a fi rupte si nu prezinta urme de uzura dar in momentul in care amortizoarele sunt montate pe masina daca misc amortizorul cu mana stanga- dreapta corpul acestia se misca dupa parerea mea cam mult in bucsa care este prins de punte.precizez ca ambele se manifesta identic. acum urmeaza intrebarea -poate fi aceasta cauza instabilitatii masinii? poate cineva sa verifice acest aspect la masinutza personala si sa-mi confirme sau infirme existenta jocului corpului amortizorului in bucsa inferioara de prindere? va multumesc anticipat. ps.merci lupo-bv pentru indicatii si sfaturi plus o lada de bere sa fie langa tine cand mai surubaresti la masinutza ta.
  5. Bestiutza al meu

    Salutare prieteni forumisti! a trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe forum si facut cate ceva la arici pentru ca masinuta merge de rupe aici in Germania dar de vreo 2 saptamani a aparut o senzatie ciudata si anume in viraje am impresia ca fuge spatele ceva mai pronuntat la virajul stanga si ceva mai mic la virajul dreapta.este ceva de genul cum caroseria s-ar inclina ceva mai mult decat ar fi normal pe ansamblul arc amortizor.precizez ca in luna februarie am schimbat ambele amortizoare spate iar la inspectia vizuala pe care am facut-o in fata casei arcurile spate nu au vreo spira rupta,bucsile de la puntea spate par a fi in regula iar amortizoarele spate trec cu brio testul clasic cu apasarea pe caroserie si observarea oscilatiilor acesteia. ce ar putea fi? -amortizor slabit sau cu o mica parte din cursa moarta -arc slabit sau cu vreo spira rupta dar care nu se vede (posibil sa fie fisurat) - vreo bucsa de la puntea spate astept sfaturile si parerile voastre si va multumesc anticipat. numai bine.respect.
  6. B 333 UFO

    salutare! vezi poate nu mai functioneaza switch-ul de la usa si nu mai inchide circuitul iar faza cu EPC-ul poate te-a lasat switch-ul de la pedala de frana sau ai vreo alta problema de natura electrica.fa-i o diagnoza sa vezi ce are cu exactitate. numai bine.respect. ps.becul de la plafoniera l-ai verificat? EPC-ul nu cred ca se aprinde de la bec ars.
  7. B 333 UFO

    salutare! chiar esti un norocos ca erau toate sansele sa iasa o salata de supape si atunci chiar era distractie nu alta. numai bine.respect.
  8. BV14ACW

    Salutare! Din pacate nu stiu ce are in echiparea de fabrica cert este faptul ca poate avut radio cd sau sigur radio casetofon.Alti colegi forumisti mult mai norocosi decat noi iti pot spune cu certitudine ce a avut lupo in dotarea standard si daca nu ma insel chiar a fost scos la vanzare parca la un moment dat pe forum un radio cd si un radio casetofon.Daca tot iti arde boxa problema e la LG-ul pacatos care poate sa-ti ofere o putere mult mai mare dacat puterea boxelor sau o problema de conectica sau de impedanta. Al meu arici cand l-am luat a avut un Medion ,o pocnitoare de radio cd dupa care a avut un Sony care s-a ars acum are un Alpine de care sunt super multumit dar i-am schimbat boxele din portiere si i-am pus si in spate boxe ca nu avut nici macar fire trase. ps.merci pentru bere esti dragut dar vadra trebuie sa mai astepte pana la anul cand am sa vin in tara si da de ce nu o vom bea impreuna.daca mai ai probleme,dileme sau intrebari te ajut cu cea mai mare placere. numai bine.respect.
  9. Bestiutza al meu

    salutare! iata ca a venit vremea sa ii fac lui asta mic prima revizie aici in germania.serviciile sunt fara repros la nivel profesional 100%.uleiul si filtrele le-am achizitionat de la un magazin on-line si am platit doar manopera.nu stiu sigur dar cred ca va urma o suspensie sport ca de aici nu sunt groape ca in tara plus alte jante cu anvelope 195/45 r 15. ps.in 3 luni am facut 10000km . numai bine.respect.
  10. BV14ACW

    salutare! daca nu ai cheia speciala poti folosi cu succes si un prezon de roata ( unul de rezerva) pe care bagi doua piulite.daca nu poti scoate busonul de umplere trebuie sa scoti sonda de marsarier si bagi pe acolo valvolina.asa am facut eu ca nu a vrut sa iasa busonul de umplere. ps.nu folosi dalta si ciocan sa nu spargi carcasa cutiei! numai bine.respect.
  11. BV14ACW

    Salutare! Da sunt de acord cu tine.In principiu trebuie sa mearga dar cu conditia mentionata de tine gaura trebuie sa fie exact pe centru si daca nu ai sculele necesare e cam greu de facut asta.Daca ai posibilitatea sau daca stii pe cineva care are o masina de gaurit verticala fixa si cu posibilitatea de a imobiliza tijele ar fi perfect si cred ca nu vei mai fi nevoit sa schimbi ambielajul.Mai poti incerca sa dai gaura buclucasa astfel -prinzi ambielajul intr-o menghina si apoi cu mana de chirurg pe bormasina dai gaura.Incearca sa dai gaura cu un burghiu mai subtire prima data si dupa aia sa folosesti unul corespunzator ca dimensiune cu surubul. Uleiul motor pe care il folosesc eu de 5 ani este Castrol Magnatec SAE 5 W40 C3 full sintetic si intra 3,2 litri dupa carte dar daca te iei dupa joja intra cam 3,3 litri, iar cel de la cutie eu am bagat ARAL Ep Synth SAE 75w90 ,API GL4 norma VW 501 50 sau G 50 si intra 2,7 litri.Filtrele pe care le folosesc sunt Mann. Cand am schimbat simeringul de la cautatorul cutiei de viteze in cutie am bagat valvolina 75w80 de la Total dar nu am fost multumit de ea si am schimbat-o cu Aral de care sunt multumit.Coduri din pacate nu am. ps.Ma bucur ca ai montat inchidere centralizata si alarma ca ai scapat de un stres si poate la tine ambielajul va tine cu mult mai mult decat a tinut la mine . .
  12. BV14ACW

    salutare! cu mare placere.daca mai ai diverse intrebari,probleme ,dileme expune-le pe forum si incercam sa le gasim rezolvarea. numai bine.respect.
  13. BV14ACW

    salutare! 1.Demontare brat stergator. -dai jos ornamentul ala mic (capacelul de plastic) -dai cu degripant pe piulita si pe ax -cu o cheie parca de 12 slabesti piulita de pe ax dar nu o scoti inca ci o lasi la nivelul acestuia -fara a scoate stergatorul de pe brat apesi pe acesta in zona in care acesta este elastic inspre parbriz astfel incat sa fortezi miscarea bratului de pe ax acesta fiind conic -daca nu se slabeste si ai la indemana un ciocan lovesti in ax perpendicular pe acesta si concomitet te apesi pe bratul stergatorului ps.s-ar putea sa-ti dea ceva bataie de cap dar nu te da batut caci pana la urma va iesi -dupa ce bratul incepe sa se miste pe ax scoti piulita mai dai cu un pic de degripant si gata job done bratul e scos de pe ax 2.Demontare grila de plastic de sub parbriz. -scoti chederul de cauciuc - in partea din stanga a grilei sunt 3 suruburi in cruce pe care le desfaci si scoti acea portiune din grila -dai cu podul palmei in grila dinspre parbriz inspre motor dar nu foarte tare sa nu o spargi luand in calcul vechimea ei -in momentul in care incepe sa se miste tragi de ea inspre motor si in sus pana iese -ai grija la partea din dreapta a grilei care e in zona balamalei de la capota Gata acum ai acces total la ambielaj. ps.dupa ce ai terminat marea surubareala cand montezi grila la loc ar trebui sa dai pe aceasta in zona care vine la parbriz cu niste sapun lichid,sampon pentru a usura montarea acesteia numai bine.respect.
  14. BV14ACW

    salutare! ornamentul de plastic acea grila de sub parbriz nu ai dat-o jos? nu de alta dar sa ai acces mai bine la ambielaj. numai bine. respect. ps.daca nu stii cum iti spun eu.
  15. Ceara auto / Polish

    salutare! am inteles ce vrei sa-i faci. iti recomand produse SONAX pentru ca sunt de calitate si accesibile ca pret iar daca vrei sa faci si o decontaminare a caroseriei poti folosi pasta abraziva cu granulatie foate fina de la PREVENT iar daca vrei un polish foarte bun pentru luciu TEROSON care are concentratie mare de ceara de carnauba si rezista destul de bine in timp pe masina chiar daca aceasta e spalata cu spuma activa . de regula aceste produse se pot gasi in benzinarii, supermarketuri sau magazine on line.referitor la polish-ul la culoare eu unul nu am fost multumit de rezultat . de la aceste marci am folosit si mai folosesc inca produse pentru ca au raport calitate-pret excelent din punctul meu de vedere. numai bine.respect