3 3
Profu

Fia WTCC

Recommended Posts

Aici putem dezbate si urmari , evolutia din WTCC a Seaturilor ,in urma succesului de anul trecut , un link util :http://www.fiawtcc.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozitia in campionat inainte de cursele de duminica

Piloti:

1. Y. Muller (SEAT) - 66p

2. Tarquini (SEAT) - 56p

3. A. Farfus (BMW) - 54p

4. J. Müller (BMW) - 41p

5. R. Rydell (SEAT) - 38p

6. A. Priaulx (BMW) - 36p

7. R. Huff (Chevrolet) - 32p

 

Marca

1. SEAT - 161p

2. BMW - 153p

3. Chevrolet - 103p

4. Lada - 45p

 

 

Duminica se vor desfasura cele doua curse pe circuitul din Porto

Seat se lupta din greu acum cu BMW-urile dupa ce FIA a dat verdict ca presiunea maxima din turbo sa nu fie mai mare de 2.7bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SEAT şi BMW şi-au împărţit gloria, câştigând fiecare câte o cursă, în etapele 13 şi 14 din cadrul Campionatului Mondial de Turisme, desfăşurate weekend-ul trecut pe străzile din Porto (Portugalia) şi care au adunat 120.000 de spectatori. Brazilianul Augusto Farfus (BMW) va rămâne însă în istoria WTCC pentru că a câştigat a 100-a cursă din Campionatul Mondial.

 

În prima cursă, Gabriele Tarquini (SEAT) a ştiut să profite din plin de plecarea sa din pole-position şi a ajuns la final în faţa Chevrolet-ului lui Robert Huff şi a colegului său de la Seat, Yvan Muller, fostul campion mondial.

 

În primul tur însă un incident a afectat maşinile a şapte piloţi: Menu, Monteiro, Ladygin, Engstler, Puyo, Bennani and Boardman.

 

Cea de a doua cursă însă, a suta din istoria WTCC, l-a avut pe Augusto Farfus (BMW) drept protagonist principal, acesta reuşind să treacă linia de sosire în faţa lui Muller (Seat )şi a lui Rickard Rydell (Seat).

Au urmat Jordi Gené şi Tiago Monteiro (tot de la Seat). Cursa a fost presărată cu trei accidente, două intrări pe circuit a safety-car-ului şi o suspendare.

 

Cel ce a reuşit să evite capcanele circuitului stradal cunoscut sub numele de Circuito da Boavista a fost Yvan Muller, care a urcat pe podium de două ori.

Astfel, situaţia la general îl găseşte pe francezul Muller (80 puncte) la 14 puncte distanţă faţă de Tarquini (66 puncte), italianul fiind urmărit îndeaproape în clasament de brazilianul Farfus (65 puncte).

 

sursa: 4tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima cursa de la Brands Hatch l-a avut din nou protagonist pe Augusto Farfus care a reusit sa genereze o serie de acrosaje la startul mansei. Dupa ce capatul liniei drepte dupa start l-a gasit pe Farfus de-a latul ( aproape ca ne-am obisnuit cu aceasta postura a brazilianului ), tamponarile i-au scos afara pe Yvan Muller si Norbert Michelisz, ambii piloti SEAT. Alti piloti si-au avariat masinile insa au continuat sub safety car. Farfus s-a regrupat in ultima pozitie si a inceput o cursa de recuperare ce parea ca nu are prea multe sanse. La varf, Chevrolet-urile lui Menu(loc:1) si Huff(2) rezistau bine mai ales ca Andy Priaulx(3) ( BMW ) si Gabriele Tarquini ( SEAT ) se luptau pentru ultima pozitie pe podium. Castig de cauza a avut britanicul pana la final care de altfel l-a si presat pe Huff pe ultimele tururi.Dupa o serie de alte incidente in care a fost implicat si unul dintre Volvo-urile C30, Farfus a reusit un nesperat loc opt.

 

Cursa secunda: Dupa cum era de asteptat, startul de pe loc a avantajat BMW-urile si astfel Farfus(1) a facut ceea ce Andy Priaulx obisnuia in trecut. Un loc opt in prima mansa urmat de o victorie in a doua mansa. Aparat de coechipierul Jorg Muller(2), Farfus si-a adaugat in palmares cea de-a treia victorie din acest sezon. Echipa SEAT a functionat fara repros tinand cont de conditii si a oferit o lectie de strategie. Rickard Rydell si Tiago Monteiro au facut tot posibilul ca Gabriele Tarquini(3) si Yvan Muller sa obtina maximum de puncte. Lupta cu Andy Priaulx a durat aproape toata cursa, Tarquini reusind un loc pe podiumul final. Yvan Muller a venit de la capatul plutonului pentru a termina pe locul sapte, o performanta excelenta care s-ar putea dovedi cruciala la sfarsitul sezonului.

 

De-a lungul intregului sir de concurenti luptele pentru pozitii s-au dus bara la bara pe intreg parcursul mansei secunde. In ierarhia pilotilor independenti, invingator a iesit Tom Boardman urmat de Tom Coronel, ambii concurand pe SEAT Leon TFSI.

 

In clasamentul pilotilor, Farfus a redus avantajul lui Yvan Muller la doar sase puncte in timp ce Tarquini este la doar un punct in fata brazilianului. Se pare ca lupta finala se va da intre cei trei si este o lupta intre tractiunea fata si spate, diesel si benzina, secventiala si manuala. Urmatoarea escala va fi in Germania, la Oschersleben, in 6 septembrie.

 

Clasament Piloti:

 

1. Yvan Muller ( SEAT ) 82p

2. Gabriele Tarquini ( SEAT ) 77p

3. Augusto Farfus ( BMW ) 76p

4. Rickard Rydell ( SEAT ) 55p

5. Robert Huff ( Chevrolet ) 54p

6. Jorg Muller ( BMW ) 53p

7. Andy Priaulx ( BMW ) 48p

8. Tiago Monteiro ( SEAT ) 34p

 

Clasament Constructori:

1. SEAT 211p

2. BMW 201p

3. Chevrolet 147p

4. Lada 59p

 

sursa: autorally.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost curse misto. La a doua cursa nu am reusit sa vad decat ultimele 3 ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a sfarsit si campionatul de anul asta. 

 

Seat a luat tot. Tarquini este noul campion mondila cu Yvan Muller pe locul 2. 

 

La constructori, pentru al doilea an consecutiv, SEAT ESTE CAMPIONA A MONDIALA IN MONDIALUL DE TURISME. 

 

Felicitari echipei si asteptam la anul sa realizeze 3 consecutive. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si felicitari merita din plin si 

Tom Coronel caare a reusit primul loc la piloti independenti 

1_LC7074.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine debut in WTCC  , la Curitiba in Brazilia , in calificari 5 Seat-uri TDi in primele 10 , Gene pe 2 Tarquini pe 5 ........sa le tinem pumnii pt cursa de maine seara la orele 19.20 prima sesiune si 20.30 a doua, o supriza placuta cred ca vom avea maine seara

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima cursa Chevy a facut legea primele trei locuri fiind ale lor Tarquini pe 4 , Gene pe 7 si Coronell pe 8 , in mansa  a doua Dubla Seat ,  Locul 1 Tarquini locul 2 Gene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am vazut si eu, dubla Seat, dar nu stiam daca e reluare de anul trecut sau ceva...

Sa inteleg ca nu se mai retrag pana la urma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt doua echipe private care au suport logistic din partea Seat , au ramas aceleasi echipe tehnice , piloti .....dar nu se mai numesc Seat Sport ci Sun red si inca una ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine o noua dubla in WTCC , la Monza in Italia , prima cursa la ora 1400 si a doua la 1620 ................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezamagitoare evolutie in calificari , datorata si balastului maxim cu care evolueaza masinile Seat (+ 40 kg) , locurile 5-10 pe grila ,k sa vedem in cursa cum se descurca........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate numi catastrofa ce s-a intamplat pe Autodromo di Monza , pene de cauciuc in ultimele sute de metri , in ambele manse , ..............pe aceeasi parte , stanga fata , asta este ghinion de nesansa, si Tarquini care a condus aproape toata cursa intai , si Fredy Barth in adoua cursa...............pe ultimii metri ai cursei au facut pana de cauciuc stanga fata ..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca un weekend cu motorsport , dupa prima mansa castigata lejer de Gene , cu Tarquini pe doi , si Yvan Muller pe trei , in mansa a doua Priaulx pe BMW a facut legea ...........de remarcat ar fi ungurul Norbert Michelisz , care a reusit niste curse bune mai putin plecarea din a doua mansa ,  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gene descalificat din cauza restrictorului neconform, Tarquini este declarat castigator la masa verde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Iata ce   sicane au fost pe circuitul de la Zolder  , masina lui Tarquini , a fost literalmente in aer cateva zecimi de secunda ................ dificil ciircuit

7T7Q1668.jpg

IMG_5325.jpg

IMG_5336.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniala ultima poza. Poate reuseste Mihaitza sa o integreze frumos undeva in structura forumului ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

3 3