3 3
zeusik

Seat Cordoba Vs. Dacia Logan

Recommended Posts

Haideti sa vorbim despre 2 masini care fac parte din aceeasi clasa, 2 masini cu moatoare de 1.4 benzina 75cp, sa observam puncte pro/contra. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Date tehnice Dacia Logan

 

Pret Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

7.900 Euro (toate taxele incluse)

 

Performante Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

Acceleratie: 0-100 km/h 13,0 s

Viteza maxima: 162 km/h

 

Consum la 100 km Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

Consum urban: 9,2 litri

Consum extraurban: 5,5 litri

Consum mixt: 6,8 litri

 

Motor Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

Combustibil: benzina fara plumb

Putere maxima: 75 Cp

Cuplu maxim: 112 Nm

Capacitate cilindrica: 1390 cc

 

Transmisie Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

Tip transmisie: 5 viteze manuala

Tractiune: fata

 

Caroserie Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

Tip caroserie: Sedan

Numar usi: 4 usi

Lungime: 4250 mm

Latime: 1975 mm

Inaltime: 1525 mm

Ampatament: 2630 mm

Ecartament fata: 1466 mm

Ecartament spate: 1456 mm

Bracaj dreapta: 10 m

Capacitate rezervor: 50 litri

Capacitate portbagaj: 510,00 litri

 

Dotari standard Dacia Logan Laureate 1.4 MPI

•ABS Bosch 8.0

•Airbag frontal sofer

•Airbag frontal pasager

•Deconectare manuala airbag pasager

•Centuri de siguranta fata: cu prindere în 3 puncte, reglabile pe înaltime

•Centuri de siguranta laterale spate: cu prindere în 3 puncte

•Centura de siguranta centrala spate: cu prindere în 3 puncte

•Tetiere fata cu reglare pe înaltime

•3 tetiere spate cu reglare pe înaltime

•Antidemaraj electronic

•Directie asistata hidraulic

•Indicatoare digitale: carburant, temperatura lichid racire, kilometraj

•Computer de bord

•Semnal sonor portiere deschise

•Reglaj faruri din interior

•Proiectoare ceata

•Stergator parbriz cu 2 viteze si temporizare fixa

•Retrovizoare exterioare electrice si degivrante

•Retrovizor interior cu reglaj noapte/zi

•Incalzire-ventilatie 4 viteze

•Aer conditionat

•Comanda reciclare aer

•Inchidere centralizata

•Stingere progresiva a luminii interioare

•Geamuri fata electrice

•Geamuri electrice spate

•Geamuri colorate

•Plafoniera centrala

•Parasolar pasager cu oglinda de curtoazie

•Bloc fumator fata (scrumiera si bricheta)

•3 mânere de viraj

•Lumina portbagaj

•Scaun sofer cu reglare lombara si pe înaltime

•Cutie cu acte

•Buzunare scaune fata

•Suport pahare pe consola centrala

•Antena radio si precablaj

•Radiocasetofon codat 4X15 W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Date tehnice Seat Cordoba

 

Pret fara taxe: 9400 Euro

Pret cu toate taxele: 11186 Euro

Marca-Model Seat Cordoba

Versiune 1.4/85 CP Standard

Caroserie Berlina

Carburant Benzina

Cutie de viteze Manuala cu 5 trepte

Viteza maxima 181 km/h

Acceleratie 0-100 km/h 12.4 secunde

Consum mediu 6.5 l/100 km

Consum urban 8.6 l/100 km

Consum extraurban 5.3 l/100 km

Tractiune fata

Usi 4

Locuri 5

Motor 4 linie

Cilindree 1390 cmc

Putere maxima 85 CP

Greutate 1075 Kg

Capacitate rezervor 45 litri

Dimensiuni

Lungime 428 cm

Inaltime 144 cm

Latime 169 cm

Aer conditionat Cu reglare manuala

Bancheta rabatabila Spate

Centuri pretensionate In 3 puncte pentru toate locurile

Faruri reglabile Reglaj electric

Filtru de particule Filtru praf si polen

Geamuri electrice fata

Iluminare portbagaj Compartiment portbagaj

Luneta incalzita

Oglinzi incalzite Exterioare actionate electric si incalzite

Pachet fumatori Scrumiera si bricheta fata

Radio CD MP3 CD MP3 si 4 difuzoare

Scaun sofer reglabil pe inaltime Reglaj manual pe inaltime pentru scaunul soferului

Servodirectie Electrohidraulica

Set prim ajutor Trusa medicala de prim-ajutor, stingator de incendiu, triunghi reflectorizant

Tetiere fata Articulate si ajustabile pe inaltime

Tetiere spate 3 tetiere spate

Volan reglabil pe inaltime Axial

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt posesor de seat cordoba si vreau sa zic ca mai am si un logan ... loganul are 2 ani si 100.000 km ( nu a mers decat la revizie fara nici o alta problema ) pe langa seat care l-am dus de 10 ori cel putin la pba cu diverse probleme ( alarma, baterie moarta, a luat-o de vreo 2 ori cu platforma din fata blocului ca nu a mai pornit, sonda de benzina, aveam un rulment pe spate stricat .. mi-a schimbat colieru de la toba de mijloc ). Daca ar fi sa imi dea cineva un logan de 1.6 si 105 cai pe seat azi l-as da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca esti tu mai ghinionist... eu nu am avut nici o pb cu masina pana acum... si sper sa nici nu am... si are ~2 ani si 25000 km....

 

Vb aia, se mai uita si la fata omului :P:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am avut nici o pb pana acum, si a intrat in al 5-lea an si are aprox 70.000km;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan all the way din prisma banilor. Diferentele nu sunt asa mari basca ca poti lua mai noi 1.2 16v cu un consum mai mic, taxe mai mici si la mai putini bani in conditiile in care poti scoate aceleasi dotari la bani mai putini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poate ca esti tu mai ghinionist... eu nu am avut nici o pb cu masina pana acum... si sper sa nici nu am... si are ~2 ani si 25000 km....

 

Vb aia, se mai uita si la fata omului :):lol:

 

am auzit de tine... esti diabolik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre Logan si Cordoba, eu aleg Mazda 2 cu echipare de baza, la vreo 8400 euro :):lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intre Logan si Cordoba, eu aleg Mazda 2 cu echipare de baza, la vreo 8400 euro :):D:lol:

 

Tu ai putina dreptate aici Mihai dar strict din punct de vedere economic, insa sa nu uitam ca fac parte din clase diferite si nu prea le putem compara. Ma refer la Cordoba vs Mazda 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intre Logan si Cordoba, eu aleg Mazda 2 cu echipare de baza, la vreo 8400 euro :):lol::lol:

 

ca fiabilitate masinile japoneze RULES !!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa ne limitam la versusul actual. Pentru alte marci propuneti alte topicuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat timp tata a avut Cordoba pot sa spun ca nu am avut probleme majore. Cea mai mare problema a fost atunci cand in timpul mersului a picat pur si simplu un intinzator al curelei de la alternator. Dar asta se intampla pe la 165.000 de km. Nu stiu cum rezista Loganul dar pe mine m-a impresionat masina asta care in 4 ani a facut 200.000 de km si nu a facut probleme. Ba mai mult a si carat. Cred ca fiabilitatea e punctul forte al Cordobei. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

3 3