1 1
Vlad

Blow Off la DSG

Recommended Posts

Acum cateva zile ma contraziceam cu un membru al clubului(bertzi mai exact) ca blow off-ul daca il montezi la o benzinara turbo cu DSG nu se aude.....Este adevarat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eric stie, parca el a avut blow off pe masina. Nu bag mana-n foc ca e cum intuiesc eu, dar atat timp cat masina se va utiliza pe modul manual si se va urca serios in ture, nu vad de ce sa nu se auda blow off-ul.

Posibil ca in modul linistit (prin care inteleg optiunea automata si nu manuala cu schimbare trepte la, sa zicem, 3.000 RPM) sa nu se auda asa tare blow off-ul. Daca Turbo nu are presiune, ce sa dea afara blow off-ul?! No boost, no joy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar cat este de recomandat...in afara de partea distractiva sa iti montezi asa ceva?

am inteles ca poate fi si daunator pentru masina....este adevarat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daunator nu cred poate fi, pe acolo doar sufla aer, nu trage. Unii sustin ca s-ar inregistra pierderi de putere la folosirea blow off-urilor (spacers), dar de demonstrat nu cred ca a demonstrat nimeni pana acum. Nu sunt nici de acord cu cei de la polul opus, care sustin ca se inregistreaza castiguri de "jde" cai putere. Eu l-am pus pentru sunet, nu pentru ca mi-ar da...2 cai frumosi. Caii se cumpara en-gross, nu asa, la bucata.

 

Bubu, daca vrei sa iti montezi, monteaza-ti linistita (nu ai ce sa strici). S-ar putea ca, in timp, sa te plictisesti de fasaitul ala si sa vrei sa il dai jos. Mai e o varianta de spacer de la Forge care e reglabil (poti sa il tii pe inchis si nu se aude nimic sau pe deschis si se aude fasaitul ala; parca are si o treapta intermediara, unde nu se aude asa tare). Best of Irish luck to ya!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, spacerul de la forge da un fasait de care te plictisesti repede.

Pt tfsi cea mai corecta solutie e admisia de inox, in care pe aude intr-un mare fel dvul de fabrica.

Cat despre castig de putere, sf.

Singurul motiv pt upgrade e faptul ca dupa modificari mai serioase, exista posibilitatea ca dv oem sa nu mai tina presiunea, dar i atunci exista solutii de upgrade oem, vezi dv de S3.

Depre sunetul in cazul cutiei dsg, nu te astepta la aceleasi rezultate ca in cazul cutiei manuale, dar, repet, pune admisie vei fi mai mult decat multumit.eu sunt deja dependent;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

1 1