0
Testosul

Specificatii tehnice ale motorului 2.0l TFSI

Recommended Posts

Am deschis acest topic pentru a discuta atat generalitati cat si lucruri mai tehnice, specifice legate de motorul 2.0l TFSI.

 

Am sa incep eu prin a atasa un document provenit din USA care ne prezinta toate detaliile si schemele tehnice ale acestui motor.

Cu aceasta ocazie cred ca am elucidat si o dilema mai veche pe care o aveam legata de sistemul de distributie care exista pe acest motor. Se pare ca pana la urma este pe lant si nu pe curea...asa sa fie oare?

 

2.0TFSI_Tech_Specs.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Cartea de Service se spune asa:

"La 90.000km (prima data) apoi la fiecare 30.000km

Cureaua dintata a arborelui cu came (adaug eu - adica distributia): controlarea starii si eventual inlocuire (numai la motoarele pe benzina)

La fiecare 180.000km

Cureaua dintata a arborelui cu came (adaug eu - adica distributia): inlocuire (motorul 2,0 TSI si TFSI)"

 

Asta dovedeste ca distributia la motorul 2.0 TFSI nu este pe lant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul asta dilema inca este neelucidata...daca ne uitam cu atentie pe schema motorului din documentul atasat, acolo apare ca fiind lant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schema e o schema. Mai jos cateva pagini mai ai un motor care are distrubutia normala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

0