3 3
LIFEPHORM

2007 New Leon FR "Black Magic"

Recommended Posts

2007 New Leon FR "Black Magic" 2.0 TFSI - 250 CP, M6 - 54.000 km

 

Stock:

ESP, EBA, DSR

Senzor de presiune pneuri

Volan multifunctional reglabil pe inaltime si adancime

Sertar sub scaunul soferului

Reglaj manual pe inaltime si lombar pt scaunele din fata + sistem Isofix

Airbag frontal, lateral si cortina pt sofer si pasageri

Climatronic Bi-zona

Cruise control

Geamuri fata si spate electrice

Oglinzi rabatabile electric

Radio CD-MP3 cu 8 difuzoare, intrare AUX

 

+ restul dotarilor din nivelul de echipare FR

 

Optionale:

 

Faruri Bi-xenon + AFS (adaptive) si functie coming home

Pachet Audio 1 (Volan multifunctional cu comenzi telefon, audio, Bluetooth) + maxi-dot display

Jante aliaj Andromeda 18"

Culoare "Magic Black"

Geamuri spate + luneta ionizate din fabrica

Roata de rezerva de dimensiuni reduse

 

Extra:

Chip by TCM Turbo

Kit CAI Injen complet

Ornamente "aluminium-look" pt usi si boxe (fata + spate)

Sistem audio schimbat complet exceptand HU: difuzoare DLS MS6A + tweetere, subwoofer + statii Magnat, condensator Alfatec Powerhammer, filtre DLS, cablaje refacute complet.

Pedaliere si foot-rest din aluminiu

Grila interioara frontala tip fagure

Grila exterioara frontala neagra (din echipare Cupra)

Husa schimbator viteze din piele

Lumini interior, numar, portbagaj, parasolare de tip SMD

Lumini pozitii tip neon

Lumina custom suplimentara portbagaj - stanga

Ornamente cromate pt ceasurile de bord

Cotiera centrala fata Seat

Protectii inox pentru pragurile interioare

Protectii aluminiu Seat Sport pentru pragurile caroseriei

Presuri interioare textile de vara Seat Sport

Xenon proiectoare 4300K

Clean-look hayon (LEON + FR debadge)

Gume Michelin Pilot Sport2 - vara

Gume Dunlop Winter Sport M3 - iarna

Jante GMP Buran Black Diamond, 8J, ET 43.

Stopuri clare Hella Iceygrey cu folie heliomata transparenta 23%.

Semnale laterale aripi Hella Arrow

Iluminare torpedou custom

Ambient light custom pentru scaunele din fata

Montanti laterali colantati cu DI-NOC Carbon 3M

Spoiler-lip bara fata Cupra R 1M

Protectii centura Sparco black alcantara

 

Planuri de viitor:

Evacuare cat-back + high-flow & downpipe Milltek non-resonated sau o alta evacuare, custom

Audi S3 Intercooler upgrade

Iesire evacuare dubla (stanga/dreapta) cu tips-uri Seat Sport

Resoftare Superchips stage 2

Black-look cat mai complet posibil

Eleron (e dat la vopsit biggrin.gif)

Jante 245/35 R19, OZ Ultraleggera blackmatt sau BBS CH-R Black

Camera marsalier + senzori parcare

Schimbat iluminat consola centrala identic cu cel din bord (alb-bleu)

Ornamente ceasuri de bord "aluminium-look" (dispar cele cromate)

Vopsit emblema spate in culoarea caroseriei

Prelungit stopul central de frana pe toata latimea hayonului

Geamuri fumurii laterale fata, nuanta apropiata cu cele ionizate de pe spate

Colantare bumper-lip in culoarea caroseriei

Colantare DI-NOC Carbon 3M suprafata de plastic bara spate

Xenon pe flash-uri

Arcuri sport -20mm

Bari rigidizare fata + spate

Ceasuri aditionale STACK pentru presiune ulei, temperatura ulei si presiune turbo

 

47593660.th.jpg

69088691.th.jpg

76464453.th.jpg

49219734.th.jpg

66512872.th.jpg

65849792.th.jpg

34595126.th.jpg

61375419.th.jpg

 

Mai multe poze si informatii vor urma pe parcurs...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze cu jantele noi montate pe masina:

 

Urmeaza cat de curand si poze cu eleronul, montat deasemenea pe masina...

 

61560767.th.jpg 38596330.th.jpg 83375543.th.jpg 47756413.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmatoarea modificare a avut loc astazi si a constat in inlocuirea luminii halogen existente pe flash-uri (faza lunga) cu o instalatie xenon, 4300K si 55W, adaptata la balasturi slim cu microprocesor, instant igniter pe traseu si protectie la scurtcircuit.

A fost inlocuit si becul luminii marche-arriere cu un sistem de mai multe leduri, adaptate la un singur soclu. Rezultatul este o lumina mult mai alba, mai rece si mai intensa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmatoarele modificari aduse masinii se refera in marea lor majoritate la trenul de rulare:

 

Racorduri metalice frana Goodridge - 430 RON

Manopera inlocuire racorduri - 100 RON

Lichid de frana Motul DOT5.1 x 1.5 litri - 110 RON

Manopera inlocuire lichid frana - 80 RON

Verificare service (control rampa + scanare VAS + stand amortizoare + stand frana) - 30 RON

Arcuri sport OMP -20mm (fata + spate) + montaj - 800 RON

Geometrie roti - 150 RON

Placute de frana spate Mintex + montaj - 150 RON (Info: http://www.mintex.com/en/products-mainmenu...ads-mainmenu-30 )

 

Exceptand inlocuirea placutelor de frana, toate operatiunile de mai sus s-au efectuat la dealer-ul Alto Syncro.

 

Deasemenea, volanul a primit cadou o pereche de manusi Seat Sport :(

 

P.S.: Geometria a fost absolut necesara dupa montajul arcurilor pentru ca masina era complet data peste cap din punct de vedere al directiei si al pozitiei volanului la mersul in linie dreapta. Recomand aceasta operatiune dupa schimbarea arcurilor! Cel putin la mine a fost nevoie urgenta de asa ceva!

 

Poze:

 

t3zRi.jpg t3JPS.jpg t3WiA.jpg t42N0.jpg t4ffJ.jpg t4wIJ.jpg t54DJ.jpg t5m5J.jpg t5yzr.jpg t5Iy0.jpg t5SwA.jpg t61v9.jpg t6nXr.jpg t6Fpr.jpg t6MTS.jpg t78l9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze noi de la intalnirea la gratar si bere care a avut loc in weekend cu prietenii de la HotHatches.ro:

 

3tLhA.jpg 3y99r.jpg 3zkZJ.jpg 3zuYi.jpg 3zzXA.jpg 3zEWS.jpg 3zMqi.jpg 3zTUJ.jpg 3zWoS.jpg 3A5nr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan de Altea? Retine ca partea tesita de jos este din plastic si nu din aluminiu cum este la TT sau la RS4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca e din plastic, insa arata mult-mult mai bine fata de ce avem noi. Negrul ala lucios face toti banii (ma rog, aproape toti banii smile.gif) E cam scump al dracului!

 

Navigatia va fi RNS-510 la anu' prin vara. Ce e pe masina din poze e RNS-310, nu are hdd si multe altele fata de RNS-510.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai: 2600 RON, fara conectori si airbag :D

 

Radu: Nu stiu inca, astept sa vad care mai este situatia financiara zilele astea si iau o hotarare... Momentan dau un snowboard prin Bran, Predeal, Poiana :P

Vorbim acasa! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata ok volanul. Am si eu o intrebare: semnalele de aripa de unde le-ai luat si cat ai dat pe ele??? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata ok volanul. Am si eu o intrebare: semnalele de aripa de unde le-ai luat si cat ai dat pe ele??? Multumesc

 

Salut! E un tip care le vinde :) Uite aici detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit timpul sa schimb sistemele de franare fata+spate cu altele mai mari si mai performante. In aceasta vara masina va primi un nou soft si va fi fost nevoie si de acest upgrade de frane.

Sistemul nou de pe masina este cel utilizat pe Seat Leon Cupra (1P), VW Golf R32 (Mk5) sau Audi S3 (8P) si este format din discuri ventilate pe fata, 345mm x 30mm, etrier cu un piston, si discuri 286mm x 12mm pe spate. Am optat pentru etrieri vopsiti in culoarea rosie.

Diferentele dupa acest upgrade sunt majore, chiar si pe zapada, cu masina echipata cu gume de iarna diferentele sunt considerabile. Am avut ocazia sa le si testez si distanta de franare de la 240 km/h este clar miscorata, fade-ul deasemenea este imbunatatit, si dupa franari repetate pedala ramane tare si frana la fel de eficienta. Dupa montaj s-a efectuat si un test cu VAG-Com si toate valvele lucreaza in parametri normali.

Am pastrat in componenta sistemul si racordurile de franare cu invelis exterior metalic de la Goodridge si lichidul de frana DOT 5.1 de la Motul.

Sper ca in vara sa mai fac un upgrade de frane si pe spate, si sa urc la discuri ventilate de 310mm x 22mm, impreuna cu alti etrieri, desigur. Atunci voi trece si la lichid de frana Motul RBF 600. Pentru cei interesati, pretul acestui sistem cu piese noi se ridica undeva la 5000 RON, si poate fi montat doar pe jante de minim 18''. Cateva poze de la montaj:

 

1SHr8J.jpg 1SHB7i.jpg 1SHDCr.jpg 1SHL5S.jpg MrY8S.jpg Mr_E0.jpg Ms77r.jpg MseBS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos, frumos. Asteptam poze cand o sa ai jantele negre pe masina, ca asa nu imi dau seama de diferenta :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihaidd: Diferenta trebuie sa fie sesizabila la pedala. Estetica e ultimul aspect pe care il iau in calcul smile.gif

 

 

Latest upgrade: Acumulator Varta Ultra Dynamic AGM Technology 70Ah

Informatii mai elaborate gasiti aici

Si aici: Varta.pdf

 

Bonus: Winter tales...

 

Dncxr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

760 curent de pornire la -18 grade...

Inseamna ca vara o sa-ti dea motorul peste cap direct (imposibil... stiu), sa speram ca nu vor fi probleme cu electromotorul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prof: Cea veche avea 19Kg. Asta e, cateodata performanta costa 1 Kg in plus :D

 

Mihai: O sa vedem cum se comporta. E probata oricum de ceva timp pe mai multe masini si nu au fost probleme cu alternatorul. Producatorul ei nu impune nici o restrictie la puterea alternatorului pe site-ul oficial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sosit si IC-ul. Frumos si elegant cum ma asteptam. Urmeaza furtunele si montajul saptamana viitoare

 

dX8y9.jpg dXnw0.jpg dXu_r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

3 3