1 1
LIFEPHORM

RNS-510 OEM Navigation System

Recommended Posts

Asa cum spuneam si in alt topic din aceasta arie, sunt interesat sa cumpar acest sistem pentru masina mea. Preturile la care l-am gasit pana acum la vanzare in Romania se incadreaza intre 750-1.000 EUR, si sunt valabile pentru sistemul nou-nout (excludem si variantele refurbished aici, desigur). Deci aproximativ jumatate din pretul la un dealer PoRo.

Cateva din functiile de baza ale acestui sistem ar fi:

400 mHz CPU,

Ecran color TFT touchscreen,

DVD Dolby Digital/MP3 player,

TV,

Hard Disk 30Gb (cu ceva cunostinte in domeniu, exista posibilitatea de extindere pana la 80Gb)

SD card reader (comunica cu hard-disc-ul)

Functie navigatie pe OS VAG (navteq, teleatlas, etc )

 

Posibilitatea de a monta modul Bluetooth, TV Tuner Hybrid (Analog Digital ), camera marche-arriere, iPod, voice control (in functie de versiunea de firmware instalata), plus multe alte surse audio-video.

 

Asadar daca poseda cineva mai multe informatii, recomandari, tips&tricks referitoare la acest sistem, e binevenit cu datele aici!

Deasemenea, daca aveti intrebari, va stau la dispozitie! Multumesc!

 

LPH

 

 

Bt8A.jpg BAD0.jpg jm15i.jpg jm64A.jpg jm8zJ.jpg

 

P.S: Aveti mai jos manualul acestui sistem in limba engleza si romana:

RO RNS-510 Manual P1.pdf

RO RNS-510 Manual P2.pdf

RO RNS-510 Manual P3.pdf

EN RNS-510 Manual.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul pe care l-ai mentionat tu este unul foarte ok comparativ cu cel de la importator....esti sigur ca nu e replica?

Prima mea intrebare ar fi (desi nu am citit manualul) daca merge instalat IGo pe acest sistem...pentru ca daca nu merge insalat din pacate nu stiu cat de precise sunt alte softuri de navigatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este sigur de tot o replica!! Detaliu la care te poti uita daca vrei sa le diferentiezi este cel legat de hard-disk-ul de 30Gb, pe care copiile chinezesti nu il pot reproduce.

Deasemenea, daca vezi o navigatie OEM pornita, o sa iti dai seama imediat ca este una originala, prin prisma calitatii imaginii (grafica si display), a contrastului, a formei butoanelor ''touch'' de pe ecran, etc.

Din pacate iGo ruleaza pe OS Windows Mobile, iar sistemul de navigatie (navteq, teleatlas, etc) oferit de RNS-510 ruleaza pe platforma proprie, un OS care apartine de VAG.

Deci nu vei putea instala sisteme alternative de navigatie. Versiunile noi in schimb, dupa V4, cele lansate in 2009, au harta Romaniei in detaliu. In ultimul an ne-a bagat si pe noi cineva in seama la acest capitol, in sfarsit.

Hartile sunt in continua dezvoltare si extindere, asa ca in final, la nivel de sistem de navigatie si bineinteles, general, acest RNS va face toti banii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am achizitionat acest sistem intre-timp si am reusit sa il si montez pe masina. Totul s-a efectuat ''plug & play'', nu a fost nevoie de alte ajustari pe parcurs, nici la nivel electronic si nici referitor la montajul fizic in bord.

Modelul pe care l-am ales este cel care vine optional in gama Seat. Toate comenzile de pe volan au fost preluate si functioneaza in parametrii normali.

Recomand sa dati dovada de atentie sporita atunci cand cumparati astfel de device-uri, pentru ca trebuie neaparat sa fie livrate impreuna cu codul PIN. Acesta este cerut de sistem atunci cand navigatia pleaca de pe o masina pe alta (cum a fost cazul meu), adica atunci cand schimba vehiculul pe care este montat, sa zicem in cazul in care a venit din fabrica pe un alt vehicul si este vanduta in regim SH.

Aflarea ulterioara a acestui cod in cazul in care el nu mai exista sau nu mai poate fi gasit, este o operatiune care necesita interventii serioase la un dealer local, interventii care se fac insotite numai de vehiculul care a avut initial acest sistem montat. Este o procedura extrem de complicata in cazul in care acest cod PIN lipseste si este nevoie sa fie regenerat.

Din cate stiu, nu prea exista la noi momentan nimeni care poate schimba coduri PIN la aceste sisteme, iar costurile unui software care poate face acest lucru se ridica undeva la 2.000 EUR.

Inca nu am avut timp sa instalez antena si hartile cu update-urile 2009-2010. In orice caz, device-ul face toti banii, schimba major consola centrala a masinii, fidelitatea sunetului este alta (pe sistemul meu audio cel putin e diferenta majora de la acel banal HU stock Seat).

Functiile touch-screen ajuta mult la utlizarea in timpul condusului, iar o imbunatatire care pe mine ma avantajeaza intr-un mod mai special este faptul ca se poate pune pauza la toate formatele audio: CDA/Mp3/DVD. La cel stock din cate stiu, doar formatul mp3 avea acest avantaj, ceea ce mi se parea de-a dreptul aberant...

Voi reveni cu detalii pe parcurs, in functie de montajele ulterioare si diferitele ajustari care vor mai avea loc.

Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un tabel comparativ interesant care prezinta specificatii si situeaza RNS-510 in topul sistemelor multimedia ale grupului VAG:

 

ydm9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai scula si restul componentelor cumparate dupa, mufe, antena, cabluri, etc ~ 1.000 EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

saluti,

 

si eu vreau sa-m iiau o navigatie si initial ma gandeam la model-ul TTi-7501 dar dupa multe cautari pe forumuri si un feedback de la un amic care il are in masina, am renuntat la el, motivul este ca radio-ul este praf.

se aude prost, pierde semnal si nu schimba frecventa automat intre orase.

si atunci ochii meu au fugit catre rns510 golden edition, ma gandesc ca radio-ul ar cam trebui sa fie acelasi..

imi poti spune te rog daca si la rns sunt aceasi probleme cu radioul ca si la TTi ?

eu ascult des radio-ul ,si de asta am nevoie de el.

daca cumva stii si de unde as putea cumpara rns-ul , dar ca eu as vrea in rate prin card avantaj

multumesc foarte frumos in avans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mi-am cumparat eu si ce am prezentat mai sus este varianta originala (OEM) a acestui sistem. Din cate stiu, Gold Edition este o replica, acest termen de "gold edition" nefiind o varianta oficiala scoasa de grupul VAG. Deci e posibil sa vorbim despre lucruri diferite, si in acest caz, nu stiu daca are relevanta comparatia intre functiile radio.

Probleme cu receptia radio aveam pe CD-Player-ul original, insa odata cu trecerea la RNS, acestea au disparut. Acelasi lucru il pateam si eu, se pierdea semnalul si se stabiliza la un nivel inferior la care ramanea pana cand mutam pe alt post sau alternam intre functiile CD-Radio-AUX.

Ce pret avea sistemul gasit de tine care spui ca se auzea slab pe functia de radio?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mi-am cumparat eu si ce am prezentat mai sus este varianta originala (OEM) a acestui sistem. Din cate stiu, Gold Edition este o replica, acest termen de "gold edition" nefiind o varianta oficiala scoasa de grupul VAG. Deci e posibil sa vorbim despre lucruri diferite, si in acest caz, nu stiu daca are relevanta comparatia intre functiile radio.

Probleme cu receptia radio aveam pe CD-Player-ul original, insa odata cu trecerea la RNS, acestea au disparut. Acelasi lucru il pateam si eu, se pierdea semnalul si se stabiliza la un nivel inferior la care ramanea pana cand mutam pe alt post sau alternam intre functiile CD-Radio-AUX.

Ce pret avea sistemul gasit de tine care spui ca se auzea slab pe functia de radio?

 

 

si gold edition este tot OEM, este varianta cea mai noua care a iesit acuma in 2010.

http://www.magazin-o...ta-sagitar2.php

 

are un prieten din arad 2, in masina lui si a lu taica-so si radio-ul e pur si simplu praf.

Edited by Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

si gold edition este tot OEM, este varianta cea mai noua care a iesit acuma in 2010.

http://www.magazin-o...ta-sagitar2.php

 

are un prieten din arad 2, in masina lui si a lu taica-so si radio-ul e pur si simplu praf.

 

OEM inseamna original de fabrica! Ce mi-ai dat tu in link este o replica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OEM inseamna original de fabrica! Ce mi-ai dat tu in link este o replica!

 

stiu man, tu ai intrebat la ce pret am gasit navi cu radio praf.. aia din link e.

de OEM ziceam ca este rns510 gold edition.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu este un produs original, e normal sa se auda slab functia de radio, alaturi de multe alte inconveniente pe care eu le-am prezentat intr-un alt topic de aici din aria I.C.E. Tuning.

Parerea mea este sa lasi la o parte variantele replica, sau Gold Edition, sau orice alt device fabricat in China si sa investesti ceva mai multi bani intr-un sistem OEM original!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

1 1